Διαχείριση παραπόνων και ενστάσεων
Σκοπός του Κανονισμού Διαχείρισης και Ενστάσεων είναι
να διασφαλιστεί η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών του Τμήματος Φιλολογίας προς όλους/ες τους/τις φοιτητές/τριες, που συμμετέχουν στα Π.Μ.Σ. ‘Αρχαία Κείμενα και Σύγχρονες Αναγνώσεις’.
Οι λόγοι με βάση τους οποίους οι φοιτητές/τριες θα διατυπώσουν και θα υποβάλουν είτε γραπτά είτε προφορικά παράπονα, σχετίζονται με:
- Προβλήματα που προκύπτουν από ενέργειες ή αποφάσεις μέλους του Τμήματος ή συλλογικού οργάνου.
- Προβλήματα στην επικοινωνία φοιτητών/τριών με τις διοικητικές υπηρεσίες του Τμήματος Φιλολογίας ή και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
- Προβλήματα, που αφορούν σε κτιριακές και υλικοτεχνικές υποδομές του Τμήματος Φιλολογίας ή και του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
- Προβλήματα που προκύπτουν στις σχέσεις μεταξύ των φοιτητών/τριών.
- Άλλα θέματα που αφορούν (ενδεικτικά) σε προσβολή/οικειοποίηση των πνευματικών δικαιωμάτων.
Ο μηχανισμός διαχείρισης παραπόνων – ενστάσεων των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών του Π.Μ.Σ. ‘Αρχαία Κείμενα και Σύγχρονες Αναγνώσεις’ εναρμονίζεται πλήρως με το άρθρο 20 του Κανονισμού Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
(Φ.Ε.Κ. Τεύχος Β΄ 4942/07.08.2023)